پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261731
با شعار محوري نشاط بهاري-پرهيز از خطر-آرامش‌درسفر در خدمت مسافران نوروزي هستيم
تاریخ انتشار : 1402/01/10 12:26:38
نمایش : 409
رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان چهارمحال و بختياري گفت: در چهاردهمين روز از اجراي طرح نوروزي با شعار محوري راهور فراجا با مضمون نشاط بهاري-پرهيز از خطر-آرامش در سفر خدمت همه هم‌استاني‌ها و مسافرين و گردشگران نوروزي هستيم.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ سيد غلامعلي نوربخش رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان چهارمحال و بختياري در خصوص وضعيت راه هاي مواصلاتي استان ضمن تبريک سال نو اظهار کرد: در چهاردهمين روز از اجراي طرح نوروزي با شعار محوري راهور فراجا با مضمون نشاط بهاري-پرهيز از خطر-آرامش در سفر خدمت همه هم‌استاني‌ها و مسافرين و گردشگران نوروزي هستيم. 

وي توصيه کرد: رانندگان و مسافران نوروزي در تمامي ساعات شب براي تردد در محورهاي حادثه خيز و شلوغ استان از جمله محور بروجن-لردگان-ياسوج و ايذه بدليل عدم نبود ديدکافي و تشخيص فاصله حتما رعايت سرعت مطمئنه را داشته باشند.

سرهنگ نوربخش ادامه داد: رانندگان به لحاظ خستگي و خواب آلودگي و رعايت نکردن سرعت مطمئنه حوادثي را براي خود و خانواده‌هاي خود رقم مي زنند.

رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان چهارمحال و بختياري با بيان اينکه خيلي از رانندگان نکات ايمني را رعايت نمي کنند افزود: تا زماني که رانندگان نکات ايمني که توسط بنده و همکاران گفته مي شود را رعايت نکنند نمي توانيم از حوادث مشابه پيش آمده جلوگيري کنيم.

وي ضمن توصيه همه مسافران و رانندگان نوروزي به رعايت نکات ايمني تا پايان تعطلات نوروزي گفت: هم استاني‌ هاي عزيز و مسافران و رانندگان محترم سعي داشته باشند تا با رعايت نکات ايمني و راهنمايي و رانندگي، توجه به علائم پليس و تابلوهاي راهنمايي هم به ما کمک خواهند کرد هم از بوجود آمدن حادثه براي خود و خانواده خود جلوگيري کنند.

نوربخش در آخر باين کرد: محورهاي شهرکرد به بروجن، بروجن به لردگان و لردگان به ايذه از محور هاي پرتردد استان مي باشد که لازم است رانندگان که در اين محورها تردد مي کنند نسبت به مسائل ايمني و توجه کافي به مسير خود ادامه دهند.

انتهاي پيام/1030ج 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html